5/27/2012

Polyvore


Z powodu nadmiaru lekcji (więcej już nam nie mogli zadać), które bardzo ambitnie zostawiłam na niedzielę, rodzice zostawili mnie w domu, a sami gdzieś pojechali (sama nie wiem gdzie). Wszystkie lekcje już odrobiłam i teraz mam wolne, w telewizji nic nie ma, a więc będę pisać (bardzo to polubiłam :)



Jest taka jedna stronka: www.polyvore.com Strona idealna dla ludzi, którzy interesują się modą. Tworzy się tam zestawy. Dostajesz pustą "kartkę" i tworzysz! Masz do wyboru tysiące koszulek, shortów, spodni, sukienek, spodni, dodatków, kometyków....długo by można wyliczać. Możn adodać tło i stworzyć zestaw w formie artykułu prasowego. Podobno można też projektować wnętrza, ale ja jeszcze nie doszłam do tego, jak to się robi. Dla zainteresowanych mój profil to: julka18, a o profil Elizy proście ją sami, bo mnie jak dotąd się to nie udało. W osobnych postach zamieszczam moje ulubione zestawy(przeze mnie storzone).
PS. Marzą mi sie takie buty, jak w zestawie The simple. Gdyby ktoś wiedział, gdzie można takie dostać, proszę o linki w komentarzach 



Julka

2 komentarze:

  1. co prawda nie wiem gdzie można te buty kupić, ale i tak komentuje. chodzi o to ze ja tez jestem na polyvore (extra strona),a mój nick to kakabartoszuk. "followujcie" mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Narazie mam 3 zestawy http://www.polyvore.com/cgi/set?id=54459550

    OdpowiedzUsuń

😜😲😄😥😁😄😝😱