6/11/2012

Wszystko i nic....

Hej!!!!!! Właśnie siedzę sobie przed telewizorem , oglądam icarly (szczerze uwielbiam ten serial), piję kolorowy soczek i szperam po necie, nabijając się z głupich tekstów. Do moich dzisiejszych zadań w wersji light należy również pisanie do was tych wszystkich bezsensownych bzdur. A więc....na początek kilka zdań o tym jak bardzo was proszę o: komentarze, ciekawe teksty, fotki itp. na email(lolipop2918@gmail.com) oraz dołączanie do obserwatorów. Dzięki wam baaardzo za to, że jesteście ciągle i prosze piszcie do nas o czym chcecie czytać (z chęcią przeczytam takie maile lub komentarze, ponieważ mnie, nawet jeśli jestem osobą ktreatywną, kończą się pomysły).
Zdziwiło mnie to, że ostatnio nie mogę się obejśc bez koloru w codziennym życiu. Z ostatnich zakupów wróciłam z dwoma siateczkami i samymi kolorowymi bzdetami. Żółte szorty(nareszcie!!!!!), kolorowe sznórówki (kolorów było chyba 3, lub 4 , ale jakoś nie chce mi się wyliczać), niebieskie doczepiane pasemka(moje marzenie od mniej-więcej 3 tygodni wreszcie się spełniło) i dwa pachnące sztyfty do ust (mmmmmmmm...), które przy okazji są niezwykle smaczne, a szczególnie wiśniowy. Ogólnie zakupy zaliczam do udanych, szczególnie dlatego, że spełniłam dwa z moich zakupowych marzeń. A jeśli chodzi o takie właśnie marzenia, to dąże do spełnienia ich wszystkich, co, jak zdążyłam się już przekonać będzie niezwykle trudne, jakoże lista tych marzeń istniejąca tylko w mojej głowie, zmienia się co, tak około miesiąc. Najczęścij jest to jakaś minimalna różnica, ale jednak jest. Gdybym mogła zażyczyć sobie dwuch- trzech z tych rzczy, to poprosiłabym o kompltny zestaw the simple, które wstawiłam na stronkę.
Mogłabym wyliczać co jeszcze znajduje się na mojej liście, ale myślę , że mogłabym was zanudzić. Jeśli ta lisa was interesuje (w co wątpię) to zapraszam do napisania emaila z prośbą.



Bardzo dziękuję za uwagę, JulKa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

😜😲😄😥😁😄😝😱