9/13/2012

I'm so SORRY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Strasznie bardzo okropnie przepraszam za brak czegokolwiek na stronie przez ten długi czas, ale mam strasznie dużo spraw do poukładania. Potrzebuje czasu a poza tym jej działa mi klawiatura na komputerze. Wróciłam z wakacji tydzień temu a wyjazd nie był ani udany ani nie udany. Mimo wszystko mogę powiedzieć, że tak cudownych a jednocześnie bardzo dziwnych wspomnień z wakacji jeszcze nigdy nie miałam....
Krótko mówiąc przez najbliższe min. 2 tygodnie posty ode mnie będą się pojawiały bardzo rzadko. Naprawdę nie wiem jak mam za to przepraszać ale mamy w zanadrzu (tak to sie pisze?) wiele nowych pomysłów, więc jak tylko wszystko w szkole mi sie ureguluje a klawiatura zacznie działać wszystko wróci do normy.... Tak jakby. A z resztą sami zobaczycie. Mam nadzieje, że mi to wybaczcie i jakoś wytrwacie, obiecuje to będzie góra miesiąc.
Macie prawo mnie za to znianawidzić ale mam nadzieje że tego nie zrobicie ;) przepraszam.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

😜😲😄😥😁😄😝😱