12/14/2012

bajki dla dzieci?

ROZWAŻANIA O......BAJKACH DLA DZIECI

wiem wiem troszkę dziwny temat ale...co tam
moi bracia oglądają baby tv (nie ukrywam że ja czasem też)
i wiem że to są bajki dla dzieci ale ja zawsze się na nie wkurzam no bo są bez sensu....dlatego mama jak je komentuje...to troszkę się na mnie wkurza .....
opowiem o niektórych dobra?
nawet jeśli nie to ja i tak opowiem
np....... KTO TO? CO TO?
ja tej bajki nie lubię......cztery palce śpiewają cały czas kto to co to wije się wciąż kto zielone łapki ma a kto nadstawia ucha..........i tak dalej.........
a co jak dzieci zapytają mamę bądź tatę ;
- mamo a czemu moje palce nie śpiewają (a tak wg to jak śpiewają to ust nie otwierają) dobra obejrzyjcie sobie:

następne to GALERIA DZIADKA
to akurat bardzo lubię dziadek wraz z wnuczkiem bawią się w chowanego.......
(tylko to angielska wersja i nie całe)

dalej są takie puzzle co innym pomagają to jest nawet fajne ale;
- mamo czemu moje puzzle nie pomagają innym?
 są jeszcze makóweczki które ja bardzo lubię......znaczy...moi bracia lubią;-)


                                                                                    ELIZA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

😜😲😄😥😁😄😝😱