12/18/2012

Winterlicious tag !




A więc mam dla was świąteczny tag. Ten, na który się zdecydowałam jest dość popularny i część z was może go znać, no ale nic.  Mam dla was 12 świąteczno- zimowych pytań i zaraz na nie odpowiem.


1. Favourite winter nail polish/ Ulubiony zimowy lakier do paznokci?

A więc jeśli chdzi o mój lakier jest to taki ciemny granat, ale mam cichą nadzieję, że do Gwiazdki w moje ręce wpadnie złoty lub czrwony ;)

2. Favourite winter lip product/ Ulubiony zimowy produkt do ust?

Jest to taka dziwna pomadka o nazwie Blistex, którą odkryłam w tym roku i naprawdę jest najlepsza na zimę, efekt ma podobny do Carmexu, ale ma fajniejszy smak.

3. Most worn winter clothing piece/ Najczęściej ubierana część garderoby w zimie?

Tutaj niestety nie będę orginalna, bo są to po prostu swetry. Są milusie, cieplusie i wygodne. Idealne, gdy w szkole "przypadkowo" odłączą prąd w środku zimy ;)

4. Most worn winter accessory/ Najczęściej ubierane akcesoria?

Już kiedyś pisałam, że kocham wszelkiego rodzaju czapy, rękawice, ale zdecydowanie moimi naj są kominy i grube szaliki. Mam w domu 4, ale zdecydowanie potrzebuję jeszcze jakiegoś brązowego.
(wiwat, próżność ^^)

5. Favourite winter scent/ candle/ Ulubiony zapach, świeczka na zimę?

Zapach korzennych pierniczków oraz cynamonowo- jabłkowa świeczka z ikei.

6. Favourite winter beverage/ Ulubiony zimowy napój?

Kochane gorące kakałko z bitą śmietaną i ewentualnie jakaś karmelowa kawa.

7. All time favourite Christmas/ Holiday movie/ Ulubiony świąteczny film?

Nie Kevin sam w domu ;) Powiem wam szczerze, że chyba nie mam takiego. Ja w święta raczej nie oglaądam filmów, częściej słucham muzyki.

8. Favourite Christmas/ Holiday song/ Ulubiona świąteczna piosenka?

Oooooo dużo tego jest. Takie najbardziej ulubione (?) to chyba Santa claus is coming to town, All I want for Christmas is you, Jingle bells, Let it snow, no i oczywiście (jakże by inaczej) Last Christmas.

9. Favourite Holiday food/ treat/ Ulubiona świąteczna potrawa, przekąska?

Pyszny sernik z morelami mojej babci. Jest taki odświętny i " tylko na specjalne okazje"

10. Favourite Christmas decoration this year/ Ulubiona świąteczna dekoracja tego roku?

Nie tylko tego roku, ale zawsze kochałam aniołki, małe słodkie, pluszowe, plastikowe czy papierowe, to naprawdę obojętne, oraz światełka, a najlepiej obydwa naraz ( w ikei można kupić aniołka, któremu świeci się głowa)

11. What's at the top of your Christmas list/ Co jest na pierwszym miejscy twojej świątecznej listy?

Podejrzewam, że chodzi tutaj o prezenty, a więc myślę, że zdążyliście się już zoriantować, że jestem oktopnie próżna :), co oznacza, że mam duży problem z wybraniem takiego the top. To będzie chyba takie drewniane krzesło dłoń z Rzymu, które wypatrzyłam gdy byłam tam ostatnio. Mam nadzieję, że uda mi się je zdobyć i jeśli tak będzie obiecuje, że wam je pokarzę.

12. What are your plans for Christmas this year/ Tegoroczne plany na święta?

Te strikte święta ( wigilia, pierwszy i drugi dzień świąt ) spędzam u babci, a na następne dni do 
sylwestra wyjeżdżam z rodzicami do Rzymu.



Julka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

😜😲😄😥😁😄😝😱