6/30/2012

the 1st day of holidays....

Hej!!!!!!!!!!! To już początek wakacji!!!!!!!!!!!! Czuję się naprawdę cudownie. Pierwszy dzień wakacji spędziłam nad wodą z moją BFF, i kręcąc z nią kryminały jej phonkiem :) Czuję, że w te wakacje będę miała czas żeby zastanowić się i ułożyć sobie moje życie w głowie....Mam nadzieję, że wszyscy się nie nudzą i nie spędzili caaałego dnia przed telewizorem. Jeżeli komuś żaden pomysł nie może wpaść do głowy, to załatwię to za was. Tutaj link z kalendarzem icarly na lipiec, w którym.........a z resztą sami zobaczcie. To jest dobry sposób na nudę. Jeszcze dziś lub jutro wyniki konkursu!!!!!!!!! A teraz kilka fotek z dzisiejszego dnia:










PS. Tam było przecudownie, ale po zdjęciach tego nie widać:(
PS2. Ten post nie jest za bardzo w moim stylu, ale mam przegrzany mozg i jakoś nie potrafiłam moich myśli ładnie przelac na "papier".

1 komentarz:

  1. Nie chcę się czepiać (a tak właściwie to chcę), ale piszę się 1st, a nie 1th, bo to jest firST, a nie firTH.

    OdpowiedzUsuń

😜😲😄😥😁😄😝😱