8/01/2012

I hate dis

Rany! Jak w zeszłym tygodniu wręcz umierałam z nudów, tak w tym ledwo mam czas żeby pisać. W poniedzałek spędziłam pozytywny leniwy dzień na nic-nie-robieniu razem z moją kolezanką, Julką. Wczoraj byłam na "rowerach", które składały się głownie z gadania na boisku. Dziś robiłam z Julką "wielkie" zakupy. I mimo, że były "wielkie", a nie wielkie  (mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi) to i tak jestem z nich bardzo zadowolona. Niedługo przychodzi "spać" Olka, podejżewam, że ci z was, którzy mają za sobą co najmniej pare nocowań, wiedzą, że przychodzenie do kogoś "spać" raczej kojaży się z tym, że nie śpi się prawie wcale. Co do fotek z Londynu, to już niedługo postaram się mieć chwilkę żeby połukładać je jakoś i wam pokazać, ale na pocieszenie szykuję post Jedno Wielkie New-In, bo ostatnio przybylo mi bardzo wiele rzeczy, a ja oczywiście jestem niezwykle zadowolona z takiego obrotu rzeczy. Pokarze wam wszystkie moje najnowsze nowości, zarówno te Londyńskie, jak i dzisiejsze i takie, które dostałam "w spadku" po mamie lub cioci.
Dzisiaj, zgodnie z waszymi prośbami zrobiłam, długą 15-punktową listę, rzeczy, których nienawidzę(nie wiem czemu tak tego chcieliście, ale nie mam zamiaru protestować):

1. Kiedy wszysce naokoło mnie śpią, a ja nie mogę zasnąć
2. Pasztet
3. Kiedy ktoś naskakuje na mnie bez wyrażnego powodu
4. Być zła
5. Grzyby
6. Kurz
7. Gdy śliczne ciuchy źle na mnie leżą
8. Tłuszcz
9. Inne niż ogórkowa wersja mizerii
10. Gdy dziury robią się w rajtkach zaraz po pierwszym włożeniu
11. Nieludzki upał
*12. Filmy i ksiązki "Władca Pierścieni"
13. Zgubianie czegoś :)
14.  Jazda na rowerze pod górę
15. Nadmierna gadatliwość Elizy (niezupełnie tego nienawidzę, ale nie miałam już lepszego pomysłu)

* Nie chciałąm tutaj urazić tych, którzy są Władcopierścieniomaniakami

PS. Nie powtarzałam w tej liście, rzeczy które pisałam w poprzednim poście, a ci, którzy go nie widzieli, mogą zobaczyć tutaj

PS2. Napisałam "dis" zamiast "this" specjalnie (gdyby niektóry myśleli, że mają do czynienia z taką głupią osobą)


Julka

1 komentarz:

  1. "12. Filmy i ksiązki "Władca Pierścieni"
    Umżyj.
    @PS2 mogłaś napisać "Aj chejt dis" :)

    OdpowiedzUsuń

😜😲😄😥😁😄😝😱