8/07/2012

PS- I made this

Nie było mnie przez prawie tydzień! I wcale nie wynikało to z braku czasu jak poprzedni, wręcz przeciwnie: mam mnóstwo czasu, nigdzie się nie ruszam (bo moja babcia mieszka na wsi i nie ma tutaj autobusu) i totalnie nic mi się nie chce. Rozleniwiłam się i jestem jakaś rozbita. Niestety nie mogę iść na zakupy z moją przyjaciółką, bo coś jej to wypadło i klapa. Na szczęście Chrwacja już za niecałe 2 tygodnie a tutaj u babci wybierzemy się jeszcze jakąś wycieczkę, wiec jakoś mi zleci (mam nadzieję).


Niedawno odkryłam świetną stronę z instrukcjami DIY (zrób to sam): PS- I made this. Jest to naprawdę świetna strona z superłatwymi instrukcjami, jak  w 3-5 krokach zrobić różne piękne rzeczy. W większości przypadków są to rzeczy typu dodatki lub ubrania, ale........a z resztą jak odwiedzicie tą stronę to zobaczycie sami. Mam dla was dwie z nich dla przykładu.Jeszcze nie zrobiłąm żadnej z tych rzeczy, ale mam zamiar zrobić te, które widzicie poniżej:




PS. Przepraszam za nierówną wielkoś, ale nie dało sie zrobić tego inaczej

Julka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

😜😲😄😥😁😄😝😱