1/22/2013

Rings and Tings!!!!

Hey ;)

Dzisiaj teraz i na naszych- waszych oczach (?) nawiązałyśmy pierwszą blogową współpracę!!! I mogę się pochwalić, że z mojej inicjatywy.Yey, yey ip hip hurra :)

www.ringsandtings.com/


Ile by tych współpracy w przyszłości nie miało być ta pierwsza zawsze będzie pierwsza.
A ten sklep sprzedaje naprawdę genialne rzeczy.
Zapraszam do zapoznania się z całym "staff" Ringsandtings, serio warto.

Uwaga: na hasło stylecard10 otrzymacie 10% rabatu na zakupy w Rings and Tings !!


Julka 

7 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę żeby tych współpracy było dużo więcej ♥

    http://never--lookback.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O, gratuluję! :) Jak nawiązać taką współpracę z nimi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Maila napisałaś w języku angielskim czy polskim do nich? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest angielski sklep (z Londynu chyba) więc maila napisałam po angielsku :)

      Usuń
  4. Mogłabyś mi napisać przykładową prośbę o współpracę na kolerzanki@gmai.com? Nie mam pojęcia nawet jak zacząć ;/
    Dziękuję i gratuluję ;)
    ps.wiem że koleżanki jest przez "ż" ale moja przyjaciółka chyba nie wie XD

    OdpowiedzUsuń

😜😲😄😥😁😄😝😱