2/14/2013

hu hu ha nasza zima zła

no cześć
ja podobnie jak Julka chce już wiosnę....no, ale bez zimy wiosny by nie było nie?
zima swoją drogą jest piękna...no chociaż potrafi dać się we znaki.... otóż przeziębiła mnie
no ale nic, trochę o tej zimie
moim zdaniem to faktycznie taka pogoda jaka jest teraz to jest do......czterech liter....gdyż ponieważ słońca nie ma ani trochę...znaczy w pewnym sensie...
chłopakom z naszej klasy juz troche przeszło nacieranie nas.....
to nacieranie to było bez sensu....wychodzimy z Julką, Olką i siostrą Olki ze szkoły(szłyśmy o Olki ), kiedy to napadła na nas cała kupa śnieżek.....niby super chłopaki nas podrywają super zabawa...ale nie tak sobie wyobrażam zawsze bitwe na śnieżki. widziałam tylko trzy osoby bo szbko biegłam i pomijając fakt że chłopacy z mojej klasy żucali się na nas i topili nas śniegiem.....to tak naprawde okazało siępotem że było ich powyżej trzydziestu i to nie byli wszyscy z naszej klasy ale tez z młodszych...no nic moim największym marzeniem wtedy bylo, żebym zemdlała i do szpitala pojechała ale to pewnie dalej by ich niczego nie nauczyło....no ale prócz tego to nie mam nic do zimy...nawet powiem inaczej....jest całkiem fajna♥
Eliza
p.s.składam wam wszystkim spóźnione życzenia walentynkowe♥

3 komentarze:

  1. I to najważniejsze, żeby z bloga czerpać radość. Jeśli ktoś lubi modę to czemu nie? Ale żaby to nie było na zasadzie "albo bd mieć z tego korzyść albo skasuje blog". Masz wytrwalość w prowadzeniu bloga i to jest naprawdę cenne. Bardzo się cieszę, że chociaż pośrednio jakoś Cię motywuję. Warto prowadzić bloga dla niewielu lecz prawdziwych czytelników :*

    OdpowiedzUsuń

😜😲😄😥😁😄😝😱