2/08/2013

Przegląd sklepów internetowych. Tak jakby...

OK,  Dzisiaj zebrałam się i postanowiłam zrobić dla was posta o stronach internetowych, o których pisałam tu. Było ich dość dużo, ale pokarzę ich wam chyba ze 4.

Okey, pierwsza strona to sheinside.com. Jest to sklep internetowy, chyba ze Stanów, który sprzedaje bardzo różne rzeczy. Większość ubrań jest dość normalna, ale są rzeczy, które są meganiesamowiteibardzoinneiorginalne. Najbardziej w stronie podoba mi się ogromna ilość promocji oraz to, że uwaga, uwaga przesyłka na cały świat jest za darmo. Tadam, tadam! Yey!


W każdym razie ja zamówiłam jedną sukienkę ale jej wygląd narazie pozostaje moją słodką tajemnicą, do czasu, aż nie przyjdzie oczywiście :)

Nastęęęępny sklep toLocal Heroes. Nie jest może jakiś grzeczniuteńki, ale te rzeczy wyróżniają się z tłumu (matko jestem jakaś nudna, powtarzam to w każdym zdaniu...). O! i mają boskie okładki na IPhony.



Hurtownia bużuteriAmberHurt Za 100 zł można nakupić tak całe pudło rzeczy,  przynajmniej trzy razy wiecej niz w sklepach. A rzeczy sa naprawdę ładne (nie powiedziełam że wyróżniają się z tłumu, yey!) Jak tylko załatwię pewną rzecz, zamawiam cały kosz.




I jeszczeVinage Shop. Sprzedają super aparaty, przeganialne zegarki oraz fajne okulary. I prawie wszystko vintage. Ogólnie bardzo ciekawy sklep


Kolejna strona, gdzie mam prawie złożone zamówienie...


A więc, to było wszystko, z tych, które najbardziej się mnię przypodobałyę (co to wgl. miało być??!!)
Mam nadzieję, że coś się wam w oczy trafiło (dzisiejszy post dostaje nagrodę za dziwne głupie i totalnie bezsensowne wyrażenia). Taaaa....

Julka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

😜😲😄😥😁😄😝😱