3/01/2013

D I Y "rameczka" :)



W końcu pokarzę wam moja rzecz którą zrobiłam inspirując się the lifespiration i postem na tym blogu, którego niestety już na nim nie ma :(


Ta oto "cudowność" słuzy do trzymania na niej biżuteri, lub czegokolwiek innego, co tam sobie chcecie. Ja (jak podejrzewam, że widzicie) trzymam na nim kolczyki


Niestety moja mądrość nie jest wystarczająco wielka, by pomysleć, o robieniu tutorialowych zdjęć wtrakcie robienia mojej ramki, ale robi się to dość łatwo, myślę.


Na początku pomalowałam moją zwykłą, obrzydliwą brązową, sraczkowatą ramką na biało zwykłą farba z tubki, bez bawienia się w kupowanie jakiś specjalnych "fabrykatów" (ha, ha, jestem taka mądra, że nie używałam wody, przez co wyszedł mi 'vintage' efekt. Błahahahahahahhaha ;)
Następny krok: wzięłam kawałek materiału, który ma takie "dziureczki" (użyłam mojej starej zepsutej spódniczki baletowej) i gdyż ona bardzo na złość mi nie chciała mi się trzymac tej ramki, przykleiłam materiał do tej szybki taśmą klejącą. Tak szybka z kolei nie jest teraz na swoim prawowitym miejscu, tzn. z przodu, ale z tyłu, bo gdyby było inaczej (co swoją drogą jest dośc oczywiste) kolczykow nie dałoby się wkładać

Julka

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzieki, polecam zajrzenie na tego bloga jest tam wiecej takich fajnych pomysłów

      Usuń

😜😲😄😥😁😄😝😱