2/27/2013

MY GOOD LEVEL IS COMING UP!



OH YEAH!!!!!!!!!!!! Juz dawno nie miałam tak dobrego humoru. 
Po pierwsze, pierwszy raz od tego mniej więcej czasu piszę do was z mojego kochanego komputera. Wreszcie została wymieniona klawiatura, która nie działała. 
Po drugie WRESZCIE OD 5 TYGODNI PIERWSZY RAZ WIDZĘ NIEBO, ŚWIECI SŁOŃCE I MAM 5 STOPNI NA PLUSIE!!!!!!!!!!!!!!WIOSNA NADCHODZI!!!!!!!!!
Jestem sobie sama w domu, słucham muzyki oraz zwyczajnie zachowuję się jak wariatka. 
Nie mam za bardzo nic więcej do powiedzenia, oprócz podzielenia sie z wami moim rewelacyjnym humorem. Przygotwania do wiosny czas zacząć!!!! (Na przykład tak jak ja bardzo niemądrze zresztą, idźcie na zakupy i kupcie sobie wyłącznie letnie rzeczy)

idealna piosenka na dzisiaj :)

Julka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

😜😲😄😥😁😄😝😱